måndag 19 juli 2010

Nu åker vi

Strax ska Största och jag cykla till jobbet. Han ska börja sitt sommarjobb idag kl. 08. På Patologen.

För att han ska komma i tid så måste jag nog cykla extra fort idag. Han gick just in i badrummet för att borsta tänderna. Jag sitter och väntar.

Största har korta arbetsdagar. Han slutar redan kl. 12. Jag arbetar till kl. 17 idag. Jag ser fram emot att fixa mitt arbetsrum lite mer. Jag köpte ju krukväxter i fredags. Jag skulle vilja ha något snyggt prydnadsföremål i min bokhylla också.

4 kommentarer:

Malla sa...

hoppas ni får en bra dag båda 2 :)

Shamrock sa...

Spännande, är det hans första sommarjobb? Sluta 12 borde man göra varje dag (men med full lön)

Gafflan sa...

Intressant sommarjobb!

Knasterfaster sa...

Malla: Tack!
Shamarock: Ja,det är hans allra första jobb. Tänk om man kunde få sluta 12, eller kanske ännu hellre börja 12 varje dag!
Gafflan: Det tycker jag också!