fredag 6 januari 2012

En sådan där tjejfilm

Twilight: Blue moon har jag tittat på ikväll. Sista timman av filmen hade jag sällskap av Minsta. Jag hittade ingen åldersgräns på den men så särskilt otäck var den inte tycker jag. Tror inte Minsta kommer att få mardömmar och inte jag heller. Inte mardrömmar i alla fall. När Sambon såg att det var halvnakna män på filmen så valde han att gå till den andra TV:n och titta på något annat. Han gillar inte sådana där tjejfilmer med snyft och känslokomplikationer. Det gör inte jag heller men vargarna var fina. Naturfilmer brukar vi titta på tillsammans.
Ursäkta mig att jag inte kommenterar på era kommenarer och inte så mycket på era bloggar. Det är så jobbigt från mobilen.
Idag var det bara jag som fick Sambon på kroken. :)
Det är inte alls konstigt att Största inte fått glögg och lussekatter. Här hemma har vi inte haft något. Jag har själv bara ätit en bit av en saffranslängd.
Jag skulle väldigt gärna vilja bo mycket närmare väldigt många av er.
KRAM

4 kommentarer:

Singelmamman sa...

Jag har bara ätit en halv lusse-/saffransbulle i vinter = denna juletid. Och inte druckit någon glögg. Jag önskar att du bodde närmare mig.

Ulrika sa...

Jag har druckit glögg, spetsad alkoholfri vilken blev alkholig när spetsningen var avklarad.
Inga lussebullar dock, men desto fler pepparkakor.
Önskar att du bodde närmare mig, eller jag närmare dig..

Fru Venus sa...

Kom över, vi har en massa glögg hemma, kaffeglögg, vitvinsglögg osv., ta med dig Singelmamman :-) Mina tjejer har gillar Twiligtfilmerna - och böckerna, men jag har inte sett dem. Varför kan du bara läsa bloggar via mobilen? Datorn?? Kvällskram

h sa...

Hade mannen stannat om det hade varit lite fler vargar? ;)

Skaffa dator!!!

Kram