onsdag 21 mars 2012

Äntligen


9 kommentarer:

h sa...

Jaa, nu kan du gå och hämta behån på övervåningen. :)

Nenny sa...

Åhh vad snyggt! =)

Shamrock sa...

nu kan du åka på ledstången ner - swisch vilken fart

Osloskånskan sa...

Men åhh.....saknar ord, så vackert är det!

Singelmamman sa...

Blev precis så fint som jag trodde det skulle bli! Härligt! Vi kan inviga trappan med lite champagne... fast ni får självklart gå i den innan jag kommer över. Kan ju ta sin tid.

Fru Venus sa...

Åh....fin :-) Men inte den jag röstade på va!? Kvällskram

Mina dagar sa...

Men så jädrans snygg trappa ni har nu!!!!
Och så skönt för er att äntligen kunna ta er upp på ett normalt sätt:)

Kramar Eva

Mika sa...

Det är ju den jag röstade på!!!!! Så fin den är... Gnisslar den?
Kram
Mika

nillas liv på pinnen sa...

Ah, men snyggt!