torsdag 5 april 2012

Här sitter jag och äter frukost

Min låda med påskpynt har förkommit. Jag har endast hittat fyra hönor och två ägg. Hönan på bilden har svärmor sytt. Den hönan bodde på mitt förra jobb men hon fick flytta hem hit när jag bytte arbetsplats. Nu har jag varit anställd i precis ett år och en dag på min nya arbetplats! Oj, så fort det har gått! Idag är det en som slutar jobba hos oss. Hon har varit tillfälligt anställd. Vi ska klä ut oss till påskkärringar och gömma oss på hennes rum innan hon kommer. Ha ha, det kommer bli kul! Hon får ett påskägg som avslutningsgåva. Jag tror inte att läser min blogg så det gör inget att jag skriver det här. Jag berättar bara att jag har en blogg om någon frågar. Det är inte många som har frågat. Om du som läser här nu träffar mig så är det ok för mig att du frågar om min blogg.

Nu ska jag cykla iväg. Min cykel är nyservad för 1600 kr, hämtade den på verkstaden igår.


4 kommentarer:

Malla sa...

hehe, hon kommer säkert att bli överraskad! :D

Anki sa...

Roligt med lite galna upptåg! :-)

Singelmamman sa...

Bra påsköverraskning!
Själv har jag inte mer än en fantastisk fin höna, den jag fick av dig, som påskpynt! Men den är så fin att det räcker.
Glad påsk på dig.

Shamrock sa...

haha ni kommer att skrämma slag på henne