onsdag 23 maj 2012

Lund, någon?

Är det någon av er som passerar Örebro eller någon närliggande ort med en någorlunda rymlig bil på väg ned mot Lund inom de närmaste dagarna? Min Sambo har ett uppdrag till dig. Mejla till adressen här till höger eller kommentera på det här inlägget om du tror att du är den han söker för transportuppdraget.



Det var en tung dag på jobbet idag. Min arbetskamrats dottern dog oväntat i höstas. Hon skulle ha firat sin födelsedag idag. Jag minns när min arbetskamrat berättade om hur de firat dottern i hennes lilla 1:a förra året. Ikväll åker familj,vänner och släktingar till hennes grav.

8 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Fruktansvärt när barn går före föräldrar.

Shamrock sa...

Usch vad jobbigt

Malde sa...

Knasterfaster, jag tänker på din arbetskamrat med familj nu ikväll. Kramar till dig och alla som behöver.

Singelmamman sa...

Fy så tungt.

Tyvärr är jag inte på väg åt ert håll eller Lund. Och jag har inte heller någon bil.

Maria sa...

Usch vad tragiskt för din kollega. Det är sånt som inte skulle få lov att hända...

Ska din sambo OXÅ skicka paket till mig??? *ler med hela ansiktet*

Kram och tack ännu en gång för att du är du ♥

Malla sa...

Usch så förfärligt :(

Jag har inte vägarna förbi Lund tyvärr.

Mika sa...

Åh.... Vilken tung dag. Då är det bra att ha goda vänner som stöttar.
Jag hade gärna hjälpt dig om jag hade befunnit mig lite längre söderut!

Kram

Sanis sa...

Vad hemskt. ):

Jag bor väldigt nära Lund. Kan jag fixa något? :)